شکوه شعر زنان معاصر

عاشقانه ترین اشعار زنان معاصر

شکوه شعر زنان معاصر

عاشقانه ترین اشعار زنان معاصر

سه گانی


افسران - ashura

 سه گانی :

 1

لحظه ها را چقدر می‌بارم! 

زیر چتر دلم بمان ای دوست؛

تا شوی خیسِ «دوستت دارم».

 

2

آغوش تو رؤیای جنگل ها ؛

دورت زمین با عشق می گردد؛

دریا کنارت عکس می گیرد.

 

3

تو از جادۀ دل ،

گذشتی چو طوفان به زودی ؛

عجب گرد و خاکی به پا کرده بودی!

 


برچسب : نسیم محمد جانی

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم محمدجانی پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 19:45 http://najvayenasimdarya.blogfa.com/

سلام و هزاران درود
بسیار ممنونم .


چند رباعی از مجموعه شعر دریا برایم قصه ها دارد / نشر شاملو



دل را به حضور تو چو پیوند زدم
بر سادگی سپــــــــــــیده لبخند زدم
با یاد خوش و خاطره ی «دلچسبت»،
این آینـــــــه ی شکــسته را بند زدم



در هستی من چه جا نمودیای عشــــق
پیغمبری ادّعا نمودیای عشــــــــق
انگشتِ نگاه سوی قلـــبم داری...
شــقّ القمـــری به پا نمودی ای عشـــق


در ســـــایۀ کوچـــــه باغ ، او را دیدم
با قــلقـــلکِ نـــگاه او ، خنــــدیــــدم
تا دستـــــــــِ دلم رو نشده ، گفتم زود:
ای عشق! من از باغِ تو، سیبی چیدم!




بر من تو بتاب باز حیرانم ؛ عشــــــق!
از تیرگی وهم ، هراســانم؛ عشـــــــق!
هر ذره ام آغـــــوش به ســـویت دارد
یک مزرعه آفتـاب گردانم ؛ عشــــــق!




شعرهای جدیدم خیلی بهتر از شعرهای قدیمی ام هستند که ان شاالله به زودی بعد از چاپ در فضای مجازی منتشر خواهم نمود.


نمی دانم اطلاعات در چه زمینه ای بدهم

من کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی و دبیر هستم و اهل مازندران

درود برشما
موفق باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.